Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Viggen
Ranga 2 - Rowerowiec
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Manchester
|
Wysłany: Pią 15:06, 20 Mar 2009 Temat postu: GS500F - 2005r "sportowy" miejski motocykl |
|
Suzuki GS500F
Motocykl dobrze znany wszystkim motonitom, ceninony z uwagi na niezawodnosc idealny pierwszy motocykl, lub z uwagi na niska mase pojazdu szeroko zajezdzany przez plec piekna. Wszieczny konkurent dla kawasaki ER 500, lub Hondy CB 500.
Suzuki GS 500 data pierwszej rejestracji 01.03.2005, kolor niebieski, sprowadzony z Anglii z pelna historia sewisowa, alarmem Meta alarm dwoma kluczykami oraz pilotami, przebiegiem 20tys mil (32500km). Motocykl ten jest w dobrym stanie technicznym lecz wizualnie potrzebuje malej opieki od strony podwozia (z uwagi na na jazde przez caly rok). Czysty raport wypadkowosci, oryginalny przebieg. Zabezpieczony znakowaniem ALPHA DOT.
Nowy akumulator, Nowe tylne klocki hamulcowe, swiece; wymieniony wlasnie w polsce olej i filtr.
Teraz minusy: zlamany jeden zaczep na mocowaniu owiewki (prawie niewidoczny).
Do motocykla dołączony jest angielski raport potwierdzający oryginalny i bezwypadkowy przebieg, brak zastawu finansowego na pojeździe model, kolor, numer silnika itd.
wiecej fotografii na [link widoczny dla zalogowanych]
Motocykl jest do zobaczenia pod Warszawa. W kwestii omówienia się na oglądanie zadzwoń na numer 0 607 032 679. :)
SUZUKI GS 500E
DANE TECHNICZNE:
Dwucylindrowy, jednorzędowy
Silnik o pojemności 487 cm3
Moc 20/30 kw (27/46 km)
Przy 8000/9000 obr/min
Ciężar 187 kg
Wysokość siodełka 76 cm
Prędkość maksymalna 150/175 km/h
Przyspieszenie od 0-100 w wersji 46 KM 6s ma on twarde, ale przy tym dość wygodnie zestrojone zawieszenie.
Hamulce należą do najlepszych spotykanych w tej klasie (Naked Bike).
Oprócz tego jest to motocykl tani dzięki czemu zawdzięcza swą popularność.
DANE EKSPLOATACYJNE:
Przegląd techniczny co 6 000 km wymian1 oleju silnikowego co 6000 km.
Wymiana filtru olejowego co 6 000 km.
Olej silnikowy 10 W 40 (2,9 litry).
Olej w zawieszeniu przednim 10W po 377 cm ^3 w każdej goleni
Świece zapłonowe NGK DPR 8 EA-9
Akumulator 12 V 14 Ah.
Luz zaworowy co 10 000 km przy zimnym silniku: ssące 0,03-0,08mm ,
wydechowe 0,03-0,08mm.
Obroty biegu jałowego 1200 +/-100
Ciśnienie w ogumieniu przód solo/pasażer 2,25 tył 2,5/2,8
dane ze strony: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
RaptoreQ
<<--ADMINISTRATOR-->>
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bełchatów / Okrzei Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:22, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
Sprowadz jakiegoś Suzuki Srad 600-750 '97-99r do ceny 7000zł jak da rade bądz Cbr 900rr 97-98 tez w tej cenie jak sie da...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Viggen
Ranga 2 - Rowerowiec
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Manchester
|
Wysłany: Pią 15:38, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
z wielka checia raptoreq lecz to nie takie latwe. Cena funta poszla drastycznie do gory ( z drugiej strony od szokujacego 5.65 juz spadla do 5zl). Kolejna sprawa ze plastiki czesto sa w wysokiej cenie i / lub maja wysokie przebiegi. Nie szukam motocykli ponizej 2000r a w tej cenie nie dostane CBR-ki "po lekkim szlifie" (czolg przeszlifowal po niej). Jak zobaczysz taka w ogloszeniu to albo sytuacja zyciowa zmusza kogos do szybkiego pozbycia sie motocykla lub co bardziej czeste to kolejna "noofffka" ktora jeszcze miesiac temu nie nadawala sie do jazdy... Widzialem jak polacy wpdadali do komisu i brali mocno rozbite motocykle i mowili jak sie je posklada. Jak pierwsi wyjechali juz wjezdzal kolejny van z polska rejestracja a panowie kierowali swe kroki prosto do rozbitkow.
Jak zobaczysz cudo w niskiej cenie to zapytaj tez o historie serwisowa i raport historii pojazdu.
Ja wykupuje do kazdego a mimo to w garazu mam fazera ktory czeka na odbior przez poprzenidego wlasciciela bo cofnal mu licznik do polowy jego przebiegu. Idiota sam dal mi dowod na to ze mnie oszukal i teraz jak nie chce skonczyc w sadzie ma kilka dni na odbior i zwrot pieniedzy. Cuda sie zdarzaja (ale zadko...)
|
|
Powrót do góry |
|
|
RaptoreQ
<<--ADMINISTRATOR-->>
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bełchatów / Okrzei Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:58, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
no co zrobić, na nic innego mnie nie stać :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Viggen
Ranga 2 - Rowerowiec
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Manchester
|
Wysłany: Pią 17:10, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
czasem mozna znalesc dobre oferty (i na tym bazuje) ale angole tez potrafia krecic...
Do tego polski sprzedawca "poprawi" licznik poprawiony wczesniej przez anglika i bedzie "noooofffffka niesmigana".
Te sprzety sa z natury zylowane a kazdy chce taki ktory nie byl jezdzony ostro. to samo dotyczy endurakow kazdy chce poszalec w terenie ale chce by mu sprowadzic taki ktory nie byl jezdzony w terenie (WTF??).
Trzeba miec po prostu oczy otwarte, wiec moze mi sie uda cos sciagnac tobie bez zlej i "skroconej" histori
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba
Ranga 5 - Woziciel
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pią 19:08, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
jakbyś miał jakas yamahe xj600n koniecznie czarna to może i byłbym zainteresowany :)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|